journey to New York - Reisverslag uit Central Nyack, Verenigde Staten van Anke Verjans - WaarBenJij.nu journey to New York - Reisverslag uit Central Nyack, Verenigde Staten van Anke Verjans - WaarBenJij.nu

journey to New York

Blijf op de hoogte en volg Anke

27 Februari 2014 | Verenigde Staten, Central Nyack

Gister ben ik begonnen aan mijn grote reis. Samen met mijn zusje en mijn mannetje om 06:00 uur vertrokken naar Brussel. Het was z'n dubbel gevoel om afscheid te nemen. Met grote tranen door de gate gelopen.

Eenmaal in het vliegtuig begonnen de kriebels. Vijf maanden van thuis en alle lieve mensen die ik heeeeeel erg ga missen. Een momentje waar ben ik aan begonnen hahahaha. Dit momentje was van korte duur. De vlucht is perfect gelopen wat vind in vliegen toch leuk :p.

Samen met Janneke uitgezocht hoe we in de Bronx moesten komen op plaats van verblijf. Het was veel sleep werk met al die spullen. Maar we hebben het gehaald. Een heerlijke nacht geslapen en vandaag lekker New York verkennen zin zin zin!!!!!!!!