eerste week in peru - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Anke Verjans - WaarBenJij.nu eerste week in peru - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Anke Verjans - WaarBenJij.nu

eerste week in peru

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Maart 2014 | Peru, Urubamba

Inmiddels alweer een week in Peru en druk Spaans aan het studeren op mijn school El Arte Sano wat maar 5 min lopen is. Het stadje Urubamba is erg gezellig en langzaam begin ik me weg te vinden hier. Gister samen met Miek Bos naar Cusco geweest. Dit is ongeveer een uur met de taxi. De heen weg nog een noot stop moeten maken voor de toilet :#. Genoten van het mooie uitzicht en de prachtige stad Cusco. Hier was het nog carnaval. De mensen vieren hier heel anders carnaval. Iedereen loopt op straat met water ballonnen en schuimbussen elkaar onder te kliederen. Zelf mocht ik ook als doelwit functioneren :D. Vanaf volgende week zal ik waarschijnlijk gaan starten met het vrijwilligerswerk. Ik zal dan kinderen rond de 4 jaar Engelse woordjes gaan leren, heb er nu al zin in. De dagen gaan nog niet zo snel voorbij zo zonder werk en dan heb ik veel te veel tijd om iedereen te missen. Vooral mijn lieve mannetje thuis elke dag buikpijn en een traantje wat mis ik jou erg!!!!!!

  • 25 Maart 2014 - 14:39

    Ria Verjans:

    Querida Hija
    Espero que bien
    te quiro mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Urubamba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

eerste week in peru

27 Februari 2014

journey to New York
Anke

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1377
Totaal aantal bezoekers 2980

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: