eerste week in peru - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Anke Verjans - WaarBenJij.nu eerste week in peru - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Anke Verjans - WaarBenJij.nu

eerste week in peru

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Maart 2014 | Peru, Urubamba

Inmiddels alweer een week in Peru en druk Spaans aan het studeren op mijn school El Arte Sano wat maar 5 min lopen is. Het stadje Urubamba is erg gezellig en langzaam begin ik me weg te vinden hier. Gister samen met Miek Bos naar Cusco geweest. Dit is ongeveer een uur met de taxi. De heen weg nog een noot stop moeten maken voor de toilet :#. Genoten van het mooie uitzicht en de prachtige stad Cusco. Hier was het nog carnaval. De mensen vieren hier heel anders carnaval. Iedereen loopt op straat met water ballonnen en schuimbussen elkaar onder te kliederen. Zelf mocht ik ook als doelwit functioneren :D. Vanaf volgende week zal ik waarschijnlijk gaan starten met het vrijwilligerswerk. Ik zal dan kinderen rond de 4 jaar Engelse woordjes gaan leren, heb er nu al zin in. De dagen gaan nog niet zo snel voorbij zo zonder werk en dan heb ik veel te veel tijd om iedereen te missen. Vooral mijn lieve mannetje thuis elke dag buikpijn en een traantje wat mis ik jou erg!!!!!!

• 25 Maart 2014 - 14:39

Ria Verjans: